NUEVU SINDICALISMU PA FORTALECER L'AUTORGANIZACIÓN


Na Corriente Sindical d'Izquierdes apostamos por texer redes de resistencia y movilización. Nun somos sindicalistes profesionales, la militancia fai usu puntual de les hores sindicales pero NUN HAI LLIBERAOS. Somos un grupu d'activistes espardíos por centros de primaria, secundaria y enseñances especiales nos que tratamos de dinamizar la reflexón colectiva. Convocar asamblees, espublizar material de llectura y propaganda, contestar a los retrocesos cotidianos, animar ente a la apatía reinante. Tratamos d'impulsar los movimientos cuando surden y asina, entornamos la nuesa enerxía na marea verde asturiana, nos encierres, nes movilizaciones del colectivu interín… 

Escaecemos d'una estructura formal. Esiste un serviciu xurídicu que sofita'l nuesu llabor y que defende nesi frente a l'afiliación y esiste una sección única de tola enseñanza pública que nun tien más órganu que la mesma asamblea. Repartimos responsabilidaes según surden y decídese too ente toos y toes. Les nueves tecnoloxíes güei dexen eses nueves formes d'organización porque l'asamblea ye permanente, al traviés de grupos de corréu y de whatsapp vamos aldericando les coses según surden y tomando decisiones inmediates.

Llevamos trabayando dende la creación de la estaya d'eduación, nel añu 2010, con una forma nueva de facer sindicalismu. Nes últimes eleiciones a la Xunta de Personal Docente de Centros non Universitarios d'Asturies (2014), algamos dos representantes. Les coses tán cambiando, poco a poco va faciéndose camín hacia otres maneres de facer y defender nuestros derechos.

LOS SINDICATOS “MAYORITARIOS” SON PARTE DEL PROBLEMA.

Meyor que “mayoritarios” preferimos falar de sindicatos institucionalizaos pa referinos a los que se porten como un apéndiz del estáu, como una institución d'intermediación llaboral, como una axencia de servicios o como un club de descuentos. La so trayectoria de les últimes décades llega a una decadencia total nos últimos años cola corrupción, la falta d'ideoloxía, la desmovilización y la collaboración con patronales y gobiernos xugando un papel de bomberos sociales.

LA LLUCHA DE LOS Y LES DOCENTES FORMA PARTE D'UNA LLUCHA MÁS GLOBAL

Nun somos namás un sindicatu del profesoráu. Los docentes y les docentes de la Corriente formamos parte d'agrupamientos más amplios que l'educativu. Somos un sindicatu de la clase trabayadora asturiana que ta con otros sindicatos del restu del estáu (como'l SAT andaluz) na construcción d'un sindicalismu alternativu al institucionalizáu y que termine siendo mayoritariu. Dientro de la CSI atopamos con persones que desenvuelven el so trabayu na alministración del Principáu (onde somos sindicatu mayoritariu) nel metal, na minería, na hostelería o que güei son paraos y mañana precarios. El sindicatu tien secciones según la problemática de caúnu y caúna pero somos unidá na perspectiva de la construcción d'una sociedá distinta.

NUEVO SINDICALISMO PARA FORTALECER LA AUTORGANIZACIÓN

En la Corriente Sindical d'Izquierdes apostamos por tejer redes de resistencia y movilización. No somos sindicalistas profesionales, la militancia hace uso puntual de las horas sindicales pero NO HAY LIBERADOS. Somos un grupo de activistas repartidos por centros de primaria, secundaria y enseñanzas especiales en los que tratamos de dinamizar la reflexión colectiva. Convocar asambleas, difundir material de lectura y propaganda, contestar a los retrocesos cotidianos, animar frente a la apatía reinante. Tratamos de impulsar los movimientos cuando surgen y así, volcamos nuestra energía en la marea verde asturiana, en los encierros, en las movilizaciones del colectivo interino… 

Carecemos de una estructura formal. Existe un servicio jurídico que apoya nuestra labor y que defiende en ese frente a la afiliación y existe una sección única de toda la enseñanza pública que no tiene más órgano que la propia asamblea. Repartimos responsabilidades según surgen y todo se decide entre todos y todas. Las nuevas tecnologías hoy permiten esas nuevas formas de organización porque la asamblea es permanente, a través de grupos de correo y de watsapp vamos discutiendo las cosas según surgen y tomando decisiones inmediatas. 

Llevamos trabajando desde la creación de la sección de educación, en el año 2010, con un forma nueva de hacer sindicalismo. En las últimas elecciones a la Junta de Personal Docente de Centros no Universitarios de Asturies (2014) hemos sacado dos representantes. Las cosas están cambiando, poco a poco se va haciendo camino hacia otras formas de hacer y defender nuestros derechos.

LOS SINDICATOS “MAYORITARIOS” SON PARTE DEL PROBLEMA. 

Mejor que “mayoritarios” preferimos hablar de sindicatos institucionalizados para referirnos a los que se comportan como un apéndice del estado, como una institución de intermediación laboral, como una agencia de servicios o como un club de descuentos. Su trayectoria de las últimas décadas llega a una decrepitud total en los últimos años con la corrupción, la falta de ideología, la desmovilización y la colaboración con patronales y gobiernos jugando un papel de bomberos sociales.

LA LUCHA DE LOS Y LAS DOCENTES FORMA PARTE DE UNA LUCHA MÁS GLOBAL 

No somos sólo un sindicato del profesorado. Los docentes y las docentes de la Corriente formamos parte de agrupamientos más amplios que el educativo. Somos un sindicato de la clase trabajadora asturiana que está con otros sindicatos del resto del estado (como el SAT andaluz) en la construcción de un sindicalismo alternativo al institucionalizado y que termine siendo mayoritario. Dentro de la CSI nos encontramos con personas que desarrollan su trabajo en la administración del Principado (donde somos sindicato mayoritario) en el metal, en la minería, en la hostelería o que hoy son parados y mañana precarios. El sindicato tiene secciones según la problemática de cada uno pero somos unidad en la perspectiva de la construcción de una sociedad diferente.