#LOMCEnon #insumisión #oxeción #resistencia #paralización
DOCUMENTACIÓN YA INFORMACIONES:
CSI Enseánza 8 d'abril de 2016
El Congresu aprueba la paralización de la LOMCE
CSI Enseánza 31 de marzu de 2015
El Congresu aprueba la paralización de la LOMCE
CSI Enseánza 31 de marzu de 2015
BOE núm.3 del 3/01/15
MSEPA, 25 d'avientu de 2014
CSI Enseñanza, 14 de payares de 2014
MSEPA, 6 de payares de 2014
MSEPA Actualización a 31 d'agostu de 2014
MSEPA, 11 d'agostu de 2014
MSEPA, 10 de xunetu de 2014
MSEPA, 11 de xunu de 2014
Borrador del R.D. currículum d'E.S.O. y Bachilleratu 21 de xunu de 2014
Currículum d'E.S.O. y Bachilleratu (n'información pública dende'l 21 de xunu al 21 de xunetu)
Currículum d'E.S.O. y Bachilleratu (n'información pública dende'l 21 de xunu al 21 de xunetu)
Circular instrucciones Asturies implantación LOMCE 2 de xunu de 2014
Instrucciones pa la implantación LOMCE n'Asturies nel añu académicu 2014/2015
Instrucciones pa la implantación LOMCE n'Asturies nel añu académicu 2014/2015
BOE núm.52 del 1/03/14
BOE núm.295 del 10/12/13
CSI Enseñanza, 15 de payares de 2013
CSI Enseñanza, 10 d'ochobre de 2013
CSI Enseñanza, 14 de marzu de 2013
CSI Enseñanza, 14 d'avientu de 2012
CSI Enseñanza, 26 de payares de 2012
CSI Enseñanza, 10 d'ochobre de 2012
Documentu propuestu pola #csieducación pa la so discusión y aprobación nos claustros:
Hai un documentu perinteresante de los collacios de SUATEA:
Documentu perinteresante de los collacios y collacies de SUATEA pa que-y echeis una gueyada y lu incorporeis al debate na fastera que vos correspuenda.
Grupu de facebook: OXETORES A LA LOMCE
Pa poder siguir, participar y compartir tola actualidá ya información al rodiu'l tema.
CUADROS RESUME LOMCE
LOS MENÚS DEL MINISTRU WERT:
CARTELERÍA:
RECOYIDA DE FIRMES: POLA RETIRADA DEL ANTEPROYECTU LOMCE
Ciudadanos/es pola Educación Pública manifiesta su más absolutu rechazu al anteproyectu de Llei Orgánica pa la Meyora de la Calidá Educativa (LOMCE) poles siguientes razones:
- Pol so cálter profundamente antidemocráticu
- Pol procesu d'ellaboración de la llei, ensin cuntar col comunidad educativa, los grupos sociales y políticos, y les Comunidaes Autónomes.
- Pola organización de los centros docentes, en que una dirección nomada a deu pola Alministración pasa a tener poderes absolutos na xestión de los mesmos.
- Por su concepción mercantil de la educación, que antepon les necesidaes de los mercaos a la formación integral de neñes y neños, y a la construcción de una sociedá más xusta y xunía.
- Por utilizar la educación como herramienta para la segregación y la exclusión.
Por too ello, pidimos la retirada del anteproyectu de llei y l'apertura de un períodu de verdaderu diálogu cola comunidá educativa y con toles fuerzas sociales y polítiques que permita montar las bases d'un modelu educativu consensuáu y sostenible.